Tuesday, February 5, 2013

Pizza untuk ditempah, meru...



Sebenarnya dah agak lama aku mencebur bidang meniaga pizza ni...tapi aku tak cocentrate sangat pon sebab aku kan cikgu...jadik kadang2 aku buat, kadang2 aku buat bile orang oder dan kadangkala aku buat bile laki aku nak makan la...tapi skrang aku dah agak cocentrate memandangkan ada tempahan tetap seminggu skali...

Jadi dengan ini saya mengumumkan sekiranya anda mahu oder pizza berharga RM 15( setakat ini ) untuk layer sardin n rm 20 ( untuk layer ayam )...bolehlah memberitahu saya 2 hari sebelum nya ye untuk saye mempertimbangkan dan mempersiap sedia bahan...minimum order...2 pan pizza...maximum...of cos tak kesah...

Ini antara bahan2 dalam pizza secret recipe saya...

lapis 1....Cheese
lapis 2....Sardin or kari ayam
lapis 3....Hotdog n crab
lapis 4....nanas n cili benggala
lapis 5....cheece,mayo n sauce

feel free to order...012 3766713...my name is aishah...

ikan masak taucu

hari ni nak ke HUKM...babah warded(routine)..jadi pagi2 dah bangun masak untuk bwk bekal...hari ni turn kite tido ward teman babah...meh aj...