Wednesday, January 16, 2013

lol....jom sambung cter kupon aku

Hehhhh..,ckp nak sambung cter kupon tp xsambung2 lak...jom sambung cter kupon facial aku...nak jd cter...aku n adik aku diasingkan bilik after facial...aku ckp apehal...die ckp lg senang nk tgk improvement

Aku pon ok...then die scan n trangkanlah itu ini...kjap je terangkan...yg aku dh xlarat nk blek lom solat maghrib laagi...tepon pon dh bertalu2 bunyi suh blek lelagi ayah iman bkan reti nak pujuk iman klu die dh dtg ketagihannua...pendekkan lagi cter...die pon bkak harga tuk wat facial for d next...cara die ckp mmg selamba...aku mmg dh agak coz aku ade nampak satu jadual tuk buat loan beserta interest atas meja amoi tu sblum die masuk jumpe aku...

Tahukah anda brape amaun slamba badak yg die bgtau aku...iaitu sbyk rm11600 leh wat loan,byr deposit sket...memcm la...wahhh...die ingat aku chop duet ke....bile aku xsetuju...die pon ckp..knapa awak xnak smbil memaksa seolah2 yg die offer tu amaun yang bersesuaian la kuhnun dgn aku.....die kuar...bncang dgn manager katanye...masuk blek...die kurangkan kepada 5800...aku xnak...kuar lg...masuk blek offer tah brape n last skali 580 for 3 session n declair sbg harga pelajar...memula aku berminat sbb aku suke cr die facial tetapi mengenangkan cara kemelampauan paksaan die,aku brckp dlm hati,baik cr tmpat lain...bersepah tmpat facial yg pkai machine n masukkan collagen....


Last skali aku dh bengang die kuar masuk,ms die kuar aku trus kuar...die suh aku masuk blek tp aku ckp dah sejuk...yg adik aku lak tak kuar2...ishhhh...adik aku dlm bahaya...aku keep call adik aku walhal adik aku leh je dgr sore aku kat luar...dgn nada suara kakak yg garang aku ckp...ko nak watpe lagi non dlm tu,kuar cpt..aku dh suh laki aku call polis...sbb aku dh geram ya ahmat..satu lg diorg kunci bilik adik aku tau....


Moral of d story,walaupun at first ape2 bende klu aku nak beli,soklan pertama aku,u ade hidden cost,hidden agenda ke...of course la die ckp takde...yg aku marah antara ayat2 die camni.....

U amik je pakej ni...n u byr deposit aje...aku ckp la aku xbwk duit....die ckp lg takkan u xbwk duit satu sen pon..heram btul trus aku ckp...watpe i nk bwk duit,kan i dah beli kupon,so,satu sen pon i xbwk....

Yang tang adik aku....oh...u pkai bag coach ye...cincin tunang tomei....hoiiii...geram sungguh aku dgr.....

Jadi...aku dh mmg wat muka samseng kat luar...aku paksa adik aku...cepat skettty....pastu die xleh wat ape dah n trus bg free product yg mmg die dh offer dlm kupon...dan serentak kitorang kuar...aku n adik aku saling berpandangan sambil berkata cigak betullllll...musti korang xtau ape itu cigak...itu adalah trademark aku adik bradik plus sepupu sepapat....aku ckp...klu aku amik lg kupon camnie...aku nk ckp aku keje polis la.....

ikan masak taucu

hari ni nak ke HUKM...babah warded(routine)..jadi pagi2 dah bangun masak untuk bwk bekal...hari ni turn kite tido ward teman babah...meh aj...