Wednesday, January 16, 2013

berebutkan ini....


Ye..aku n anak aku selalu berebut nak main bende ni...game ape ni...namenye hungry monster...cara main...koranh just tarik monster tu masuk dlm tempatnye ikut kaler...klu salah kaler..ia akan tersumbat...bile tiba satu part...leh switch on music,jd smua monster akan joget2...jadi kite leh lengahkan masa monster...monster ni kite kene make sure xdpt makqn aiskrim di tgh2 tu...


Laki aku ckp bende ni kene main 2 org,jd bile die main dgn iman,sure slalu kalah coz iman akan main sumbat monster tak ikut kaler...bile dh tersumbat,ssh lah nak sumbat monster yg lain sbb makan masa...iman pon pandai die tau aku poak main,jadi aku g kat die,die guling ke kanan,kiri,dpan,blakang...siap mengganas main tomoi2 pon ada...slalu mmg konpem iman menang sbb aku xlarat nk dgr die jerit plus nangis....ayah iman lg senang,die ckp xkose nk berebut tab yg kecik tu...baik die tgk tv...lg besar....

ikan masak taucu

hari ni nak ke HUKM...babah warded(routine)..jadi pagi2 dah bangun masak untuk bwk bekal...hari ni turn kite tido ward teman babah...meh aj...