Monday, January 14, 2013

beli kupon...

Di internet mmg best...super best...sebab tak perlu beratur,tak perlu tawar menawar,x perlu bercakap dan diskaunnye juga amat menarik...

Nak jadi cter,keghairahan aku makin menjadi2 satu hari,dah la proses senang,dan dengan sesenang hatinya aku pon mengclick selaju mungkin...dan seterusnya berkata dalam hati,mudahnya urusan aku hari ini...kupon diskau n itu adalah utk wat facial dgn harga yang memang murah la.....


Aku pon beli tuk 2 org...dlm hati berkobar2....nape aku berani beli kupon tuk facial walaupun harganya murah n xmasuk akal...sebab sblum ni aku mmg penah wat facial at skin renew dan takde hidden agenda pon...harganya pon ok...mampu bayar lak tuk org kelas sederhana macam aku kan.....


Jadi jak jd cter aku smangat waja dgn adik aku g ke tmpt wat facial...dengan arahan suami aku perlu jaga anak di eumah sambil aku memfacialkan muka...then....tnjuk kupon...at first...mmg totally kite rs they'll ikhlas n baik hati...standard la bler wat facial,first mesti scan kulit, for this time,aku n adik aku sebilik,then ,msuk bilik facial pon sebilik...bler dpt service facialnye, lelagi tang masukkan air mcm menyembur kat kulit or collagen,....wahhhh...rase best ya ahmat.....

Pabila dah usai, diorg pon panggey balik tuk scan kulit after....then ape jadi....nanti nxt entty aku sambung...excitedkah korang mau tau??????

ikan masak taucu

hari ni nak ke HUKM...babah warded(routine)..jadi pagi2 dah bangun masak untuk bwk bekal...hari ni turn kite tido ward teman babah...meh aj...