Wednesday, January 16, 2013

saya ada.......

Facebook jgak....siapa yang jawab camnie...citernya macam ni ye kengkawan....

Mak aku seorang guru sekolah rendah juge macam aku tp ada sket up dr aku iaitu as a pentadbir....well...taun ni blan 10 bakal berpencen jgak....jadik guru2 sekolah bawah jagaannye of course la mude trang tang tang macam aku...sesape readers yang terbaca entry ni...ni i anak puan rosmah,sk bukit naga tau...nak story mory sket yg bahawasanya mak i sayang semua cecikgu skola die n die mmg slalu dalam hati ada taman,...kitorang klu tak tgk muka cecikgu sk bkt naga pon,tp cter pasal cecikgu bkt naga,kitorang update juge....hehe...tp smua cter yg baik2 aje...sampai den kata bgus2 cecikgu bkt naga ni....

Owhhh...ms cuti akhir taun aritu...mak aku mmg kene brtugas kat skolah....n ade la cecikgu gak yg bertugas....pastu cikgu tu main fb...then.,,mak aku tanye...ckgu watpe tu...ckgu tu jwb...saje tgk perkembangan kwn2 kat fb...ada meniaha itu...ini...mcm2 lagi la....pastu cikgu tu tanye mak aku...puan takde fb ke...tahu mak aku jwb ape.....ehhh...ada...pastu cikgu tu tanye ape fb puan,nak add....mak aku pon jawab...lupe la...nnt sy check blek kat umah.....

Aku ckp kat mak aku....chehhh mama....tipu aje...xbaik...pastu siap tanye babah aku...leh ke nak main tenet jgak...trus babah aku jwb...xyah la...buang masa...baik masakk.....hehehe....

ikan masak taucu

hari ni nak ke HUKM...babah warded(routine)..jadi pagi2 dah bangun masak untuk bwk bekal...hari ni turn kite tido ward teman babah...meh aj...