Thursday, December 20, 2012

vitamin 1 rumah...

Salam....rajin ek type entry skang...maklomla....semua diujung jari je zaman skang ni...jomm skodeng vitamin 1 rumah nak..subsidi drp belanjawan poket suami aku tiap bulan

Vitamin no.1....tuk our anak dara...selepas mkn vitamin ni...iman bertenaga n aktif serta malas nqkau tdo...di samping tu...selera mknnye jgak semakin dasat..tahniah anakku...


Ini vitamin iman khadijah yang kadangkala sepeket leh abis dalam masa satu pagi sahaja...bayangkan dalam sepekat ada la dlm 6 bijik xsilap aku...,

Vitamin no 2 in d housee...


Ini vitamin ayah....plus ibu pon slalu makan jugek....makin gemookkk la ibu....


Last...vitamin ke3 in d house...


Inilah pulak vitamin ibu iaitu jamu kampung...amat bagus tuk memanaskan badan n membuatkan xyah tdo...tp ibu tetap suke tdo lelagi bile iman ajak booommmm....

Tu lom tgk vitamin woo lagi...aku x sempat snap gambo...skang gak aku dok bz makan collagen rumpai laut yang mak aku rebuskan...nak harap aku rebus sendiri mak aku ckp jgn haraplah...aku pon akan kuarkan statwment yg sqme tuk diri sendiri...daaaa...sampai jumpa lagi....

ikan masak taucu

hari ni nak ke HUKM...babah warded(routine)..jadi pagi2 dah bangun masak untuk bwk bekal...hari ni turn kite tido ward teman babah...meh aj...