Friday, May 6, 2011

Tengok 2 kali...


  • Orang kata...klu tengok tingkap depan umah kami...musti orang akan tengok 2, 3 kali or lebeih...orang takkan tengok sekali je....aku suke banget tingkap umah kami yang kat depan...kuikui...nak buat semua tingkap pesen ni tak larat jugek...buat berpada-pada ajer...



  • Kira ala2 suami den pilih tingkap yang paling latest le konon...kitorang namekan tingkap ni...tingkap masuk air banjir....hehe...memang teruja...camner tak tengok 2,3 kali...klu keta memang dah kene saman...terpantul2...aku pon selalu dok kat ruang tamu...tengok orang lalu lalang depan umah kami...konfirm tengok lebih dari sekali....



  • pasni takyah beli cermin dah...nak bercermin g je kat tingkap...klu siang...tengok cermin dari luar...klu malam tengok dari dalam....



  • Walaupun aku suke sangat sebab aku rase lawa sangat ( perasan ) ada jugek kelemahan,malam klu takde langsir...bile bukak lampu nampak le smua...tu memang standard..tingkap belakang umah kami yang kaler itam pon gitu gak.....



  • Nak wat langsir nye kene panjang berjela2...tah berapa meter le nak gune tuk satu rumah...aku pon malaih nak ngire....ape2 pon...aku bersyukur....kami dah ade rumah sendiri.....



  • Cer tengok gambo tingkap umah kami kat bawah ni...kan nampak gambo kenari kami...hehe....aku cakap gak kat laki aku...best aar bang tingkap kite...banyak kali aku cakap gitu sampai die cakap...haah yang...kat dalam malaysia ni tingkap kite la yang paling lawa....kuikui....bininye over banget...lakinye layankan aje....



ikan masak taucu

hari ni nak ke HUKM...babah warded(routine)..jadi pagi2 dah bangun masak untuk bwk bekal...hari ni turn kite tido ward teman babah...meh aj...