Wednesday, April 20, 2011

Cengkelat pon..kene jugak....








  • Anak ibu yang lena tidur sebelum nak tawaf.....lawa tak gaun anak ibu...macam dah besar je....









  • Iman yang memang suke senyum sejak lahir....






  • Ibu Iman suke cengkelat bab2 pergi check up ni...terbaru ibu iman cengkelat g injek iman....injek sebulan...bukan pe...rase tak rela...






  • Update terbaru berat iman sudah pon 4.9 kg....chaiyo anak ibu...semua orang ingat iman dah 2 bulan plus2...ye la...asik senyum tak abis2...lelagi bile sebut nama....semua tanye bagi makan ape...jawapannye...terbaik punye...susu ibu la....update terbaru jugak berat badan ibu dah turun terlampau iaitu kurang daripada zaman sebelum preggy...sungguh tak sangka....gamaknye nurse ni dah korek lemak2 ibu sekali agaknye....chaiyoo....walhal makan 3 kali ganda daripada sebelum ni...siap kul 1.00 pagi mengunyah biskut...milo n susu....






  • Bercakap mengenai susu ibu...sebenarnye memang teruja...lelagi bile tengok kak azhariah zuber n sepupu aku plus tipah yang bz dengan bf....awal2 agak down n hati terdetik...agaknye abis pantang...abis ke susu aku ni....tak dapat la jadi macam depa semua...wat stok....penah gak wat stok...sekali perah dapat le 1 oz...wat gelak nenek aku..siap cakap...nanti anak tak kenyang...susah nak lena tidur....jadi campur jugak la susu iman...bf plus botol...




  • Tapi lately...susu semakin banyak pulak...sekali wat stok leh dapat 3 oz...warghhh...kagum sejenak....hampir penuh lak botol storage susu...aku pon terpk2 n mengkaji2...ape yang aku makan ek...dulu tak banyak gini....n hasil kajian..bile aku minum horlicks plus anmum lacta...susu tak berapa banyak...tapi bile aku minum kopi...mengagumkan...jadi ape kesimpulannya...minumlah kopi cap hang tuah lepas ni...di samping memanskan badan...dapat la susu banyak sikit...kuikui....Di samping tak sabar rasenye nak baca surah al-hujarat...saranan daripada ustazah siti bahyah untuk memperbanyakkan air susu...ape2 pun...pada aku...jika kite berniat untuk kebaikan...insyaallah Allah akan membantu dan mendorongkan jalannya...






  • Den tinggalkan dengan gambar iman time cukur rambut n majlis berendoi nye kat sungai besar...nanti i update majlis berendoi iman kat andalas ek...tata....

ikan masak taucu

hari ni nak ke HUKM...babah warded(routine)..jadi pagi2 dah bangun masak untuk bwk bekal...hari ni turn kite tido ward teman babah...meh aj...