Sunday, January 9, 2011

Seminggu..

  • Dah seminggu bersekolah semula...excited...seronok...berkobar2...lamenye rase tak keje ek....tapi bile dah start keje...tau le cikgu kan....non stop...terus menerus....

  • Jadual tau ni memang seronok...dapat satu kelas pertama, satu kelas kedua...yang best kelas lemah den dapek tahap satu...owh...cabaran sangat le.....

  • Dengan keadaan perut yang dah makin ke depan...ramai menjangka...mau le aku bersalin awal...dok turun naik tangga plus menjerit lagi...auwww....marvelous.....layan je la.....

  • Mula jugak punch card sudah....jadi skang aku bawak keta lagi laju daripada biasa...maklom...semua takmo merah....

  • Biasa every year aku bertukau sekolah...tapi ni dah nak masuk taun kedua aku di sekolah yang sama...bila mau pindah lagi ye...pertengahan taun mungkin...we'll see ya.....

  • Citer pasal pindah randah...seronok ke???pada aku ada pro n kontra nye...pro nye leh dapat hadiah tiap kali pindah....tapi mesti susah mau dapat apc kan....sape yang leh menilai prestasi kite untuk setaun je...kite sendiri tak rasa layak mau dapat....

  • Yang seronok jarang le pegang kelas...taun lepas adalah taun relaks aku...tak pegang kelas langsung...tapi taun ni udah kene pegang kelas...komitmen lebey la sket....

  • Bosan sungguh aku rase entry ni...macam poyos je...hehe...takpe....nak update jugek...takpe pasni kite tulis entry yang menarik sket...kesimpulan..leh katekan ni entry merepek la jugak...tata...

p/s.....sibuk mencari lala berkulit daripada semalam...encik suami mengidam...tapi takmo lala dah berkupas...mane lagilah nak diheretnye aku cari lala pojaan atinye.....

ikan masak taucu

hari ni nak ke HUKM...babah warded(routine)..jadi pagi2 dah bangun masak untuk bwk bekal...hari ni turn kite tido ward teman babah...meh aj...