Sunday, December 26, 2010

Sekitar Majlis...

  • Alhamdulillah...kenduri doa selamat telah selamat diadakan kat umah mentua aku....mak mentua aku amat beria2 nak watkan jugek kenduri...lagipun dah lame tak berkumpul sedara mara katenye...buat kenduri pon untuk sedara mara terdekat aje....yang paling best ape???nak wat malamnye....pepagi tu baru mak mentua aku konpemkan nak buat malamnye....
  • Mari layan gambar aje le ye sempena kenduri doa selamat kami....


  • Ni orang nak masuk kategori jadi ayah...suami saye le...

  • Mak mentua aku yang memang perisau orangnye...sampai ke sudah tak makan...tapi bile dah abis kenduri memang lega katenye....kak ipar aku yang dok bz nak transfer tepung pelita...sebelum transfer harus kene rase dulu...rase pon takleh satu..mesti mau lebey...hehe...memang mantop punye tepung pelita....


  • Aku yang bertambah sihat..hehe..tah nape semenjak preggy...aku malas pakai gelang..malas itu dan ini...paling best..malas pakai handbag...aku memang akan pakai beg silang yang adik aku bagi...haha...yang pelik...semua orang kata lawa...sampai aku g kedai pon orang tanye kat mane aku beli beg ni...pelik...pelik....



  • Ilham n idea mak mentua aku.....wat air gunekan tong air ini...walaupun ade tong air yang lain...hasilnya..memang air sold out malam tu...tak penah2 dalam sejarah kenduri memane aku rase air akan sold out.....memang menarik.....



  • Barisan lauk pauk kami malam tu...rendang ayam,ayam goreng,masak lemak cili api sembilang n kari daging..... ada gak laksa n bubur kacang....paling cepat abis konpem la laksa.....


  • Kuih muih kami malam itu....apam itu memang wajib ye...sape mau oder leh kontek aku...hehe...plus agar2...cucur badak n karipap....ada tepung pelita jugak..mane le gambonye....tah mane2 aku letak...maklom...purak2 sibuk...


  • Menjamu selera lepas bacaan doa selamat....

p/s......sekian entry tentang kenduri doa selamat kami.....moga2 segala-galanya berjalan lancar....dan baik2 aja....banyak lagi gambo nak share...tapi tak larat nak tunggu lelame...maklom...anak i kuat menendang...hehe...tata...jumpe next entry ye....

ikan masak taucu

hari ni nak ke HUKM...babah warded(routine)..jadi pagi2 dah bangun masak untuk bwk bekal...hari ni turn kite tido ward teman babah...meh aj...