Sunday, January 9, 2011

Nasi Arab...oowwhhh...nasi arab...

  • Dari dulu suami aku asik mintak nasik arab...nasik arab....aku pon sampai dah penat nak dengar....sebab aku memang tak tau pon masak nasik arab.....yang nape die mintak nasik arab jerk...

  • sebab aku jugak...sebab aku selalu citer kat die...nasik arab kat mekah sedapnye sangat...tak de mane tempat leh challenge lagi...walaupun ada jugak 2,3 kedai kitorang jengah makan nasik arab...masih lagi takleh lawan di sana.....

  • Semalam mintak n tanye lagi...haha...lawak...aku cakap...jom la kite kumpul duit...g makan nasik arab kat mekah ek....dan skang suami aku sangat rajin skodeng blog pengalaman di kota makkah tu.....moga2 tercapai lah hasrat nak ke sana...aminnn....

  • Kenapa aku cakap nasik arab di Makkah jugek masih nombor satu...sebab bile nasik itu dibukak aje dari foilnye...memang segar....panas n menggiurkan...memang tak tahan.....sebenarnye ape yang nak dikatakan.....pada aku...mekah syurga dunia....kepuasan dan nikmat yang tak terhingga boleh kite dapat di sana...dan kite boleh melupakan seketika bumi tercinta...bila nak balik...alahai....rase mau berada di sana selamanye.......

  • Jadi...mari same2 berdoa...moga2 dipanjangkan usia,dimurahkan rezeki dan akan berkesempatan ke sana......aminn....

ikan masak taucu

hari ni nak ke HUKM...babah warded(routine)..jadi pagi2 dah bangun masak untuk bwk bekal...hari ni turn kite tido ward teman babah...meh aj...