Monday, January 10, 2011

Terkejut dengan AJL 25...

  • Frustnye tengok result AJL 25 pagi ni...rase macam tak berapa percaya je dengan resultnye...nasib baik malam tadi aku tak layan sampai abis.....

  • Abis tu....rase2 sape yang aku rase patot menang ??? ( macam le aku profesional )

  • Aku sangat suka bunkface malam tadi...bak kata anak cikgu sekolah aku yang pra sekolah...abang face....lagu nye bersemangat waja..naik semangat aku...nape la die tak menang...

  • Pastu...nape la adira pon tak menang....sukenye lagu itu...klu aku la juri....tah2 lagi aku teruk kene hentam....

  • Sejujurnya....pendapat aku...anna rafalli biasa2 je....lainlah klu lagu kalau berpacaran yang bertanding...memang aku sokong 100% menang...tapi itulah kan...adalah sudut pandangan juri profesional yang kite orang tak profesional ni takleh nampak agaknye.....

  • ape2 pun...tahniah....n aku sangat suke gimik hafiz, noktah cinta...menjadi abis......
p/s.....teringin nak dengar pasni bunkface nyanyi lagu patriotik...combine dengan adira....aku sangat suke....bile tengok muke sam bunkface n adira yang sangat bersemangat mase menyanyi...kite pun jadi semangat....

ikan masak taucu

hari ni nak ke HUKM...babah warded(routine)..jadi pagi2 dah bangun masak untuk bwk bekal...hari ni turn kite tido ward teman babah...meh aj...