Monday, January 31, 2011

down dengan result hari ini....

  • Sangat down saat pulang dari klinik.....3kali check...darah tinggi pulak....then g kencing....gula tinggi jugak...down n sungguh down.....

  • Berat badan dah takmo naik walaupun dah berapa minggu...takpe la...baby pon dah besar rasenye...

  • Aku mula mencarik2 faktor penyebab segalanya naik masa check up hari ni....first rasenye sebab pagi tadi aku makan 2 bungkus nasik lemak...sedap tak hengat...

  • n malam tadi aku ade melantak durian...d24 pulak tu..yang konpem lemak,manis,berkrim n disukai ramai...plus beberapa menjak ni aku memang sikit2 bantai air kordial n amat jarang minum air masak...semuanye gara2 takut sangat nanti dalam pantang tak dapat minum ais batu n makan aiskrim....uwaaa......

  • dalam keta time balik...laki aku gak yang kene dengar aku membebel...bile dah sampai umah...mulalah laki n nenek aku berdua gelak2...tu la kan woo...ada orang tu nak sangat makan durian...kite ikutkan aje la.....uwaaa.....sedey.....

  • tapi nenek n suami aku tetap pemberi sokongan motivasi yang bagus...n aku tau...lepas ni laki aku akan paksa aku makan buah bebanyak....n pastikan jugek aku tak skip telur ayam kampung pepagi.....

  • dan dengan bangganye...sepatotnye takde la kene minum air gula wat kali kedua...tapi dah degil sangat...hambik la...rabu ni...minum la air gula lagi...nasib ke or tuah badan.....????

  • moral of d story...dah tau nak g check up...makanlah berpada2 sket puan echah oiii......agak2 minggu ke berapa la aku bersalin ni gamaknye.....mau tercepat jugak agaknye....moga2 ok walaupun hari ni leh dikatakan hari pucat lesi aku...

ikan masak taucu

hari ni nak ke HUKM...babah warded(routine)..jadi pagi2 dah bangun masak untuk bwk bekal...hari ni turn kite tido ward teman babah...meh aj...