Monday, January 31, 2011

call dari discount card....

  • Hari ni dah masuk kali kedua aku dapat call daripada discount card...lebey kureng camtu la bunyinye.....yang mengatakan ia hanya diberi pada pemegang kredit card yang clean...camtu la lebey kureng...

  • Camner ayat2 sales woman ni...memang hari ni aku sangat naik darah...dah la pagi tadi check up...darah tinggi melambung....dengar sales woman ni cakap...lagi la menaikkan darah aku...

  • Aku ni jarang le klu nak marah pon tinggikan suara or berkasar bahasa...tapi amatlah aku marah bile orang tak paham bahasa.....

  • Aku pon cakap elok2...saye tak interested...saye cakap elok2 ni...kang nanti cakap saye ni kuang ajar la apelah....dan katanye die under kementerin pelancongan...migrain sungguh aku hari ni....

  • dngan bengangnye lagi aku cakap...klu awak kirim jugak...saye rase pagi sok jugak saye akan terminate credit card saye...bengang ye....die cume ada maklumat nama n nombor telefon aku aje....lain2 particular die mintak tadi...dan paling aku bengang...dah dua kali die call aku...masih tak paham2 ke....

  • Beberapa hari sebelum pon ada jugak...katanye golden takaful...disebabkan pakai witheld number memang aku tak layan...tapi yang tu bagus sket..paham bahasa...bile cakap tak interested...pap...die letak tepon....

  • Alahai salesman n saleswoman yang selalu call aku.....or orang2 lain...jangan main terjah ajerk paksa orang...bikin hati orang panas saja....

ikan masak taucu

hari ni nak ke HUKM...babah warded(routine)..jadi pagi2 dah bangun masak untuk bwk bekal...hari ni turn kite tido ward teman babah...meh aj...