Sunday, January 30, 2011

Kata-kata memotivasikan aku...

  • Banyak antara kata2 n nasihat yang aku terima menjelang tempoh2 akhir fasa mengandung ni...yela....sape yang tak takut...sape yang tak gerun...tapi satu prinsip yang aku semat dalam hati...aku terlalu kepingin melihat zuriat yang selama ni aku kandungi dalam rahim aku sendiri...alhamdulillah....nikmat ini tak ternilai harganya....

  • Dan ape2 pun biarlah baby selamat dilahirkan dan andai berakhirnye perjuangan aku di situ....aku redha....

  • Bercerita mengenai tempat bersalin...ye...aku pilih yang terdekat dengan rumah saje....dan moga2 selamat nanti dilahirkan anakanda di situ saja...sempat jugak bersembang2 dengan makcik aku yang jugak penah bersalin di hospital yang sama....memang la nurse ramai yang garang2 kat situ...alahai long...sehari je...tahan la...sekejap je....terus up semangat aku nak bersalin.....

  • kawan2 sejawat kat skolah pon memberi sokongan padu yang tak berbelah bahagi....takde pape shah....sakit bersalin dekat mana2 pon same je...bersalin kat mane pon takpe shah...insyaallah selamat...

  • takpe...echah aktif masa ngandung....kuat berjalan...insyaallah mudah...ya Allah...syukur alhamdulillah atas kata2 motivasi ini...ye....segalanya rezeki buat anakanda.....

ikan masak taucu

hari ni nak ke HUKM...babah warded(routine)..jadi pagi2 dah bangun masak untuk bwk bekal...hari ni turn kite tido ward teman babah...meh aj...