Saturday, December 11, 2010

Bila ada satu aje...

  • Bila ada satu aje laptop ape jadi.....????laki bini pon leh masam muka ek...tolak sana...tolak sini...rebut sana...dan rebut sini...dah macam budak2 pulek rase...

  • Lepas ni kite pulak ye....abang kan dah lama....aku cakap......baru berapa minit aku main....suami aku cakap...ape barang...bukak tenet...bukak fb je...cube la cari yang bermanfaat sikit...haha....meh la bagi abang,kan ayang dah lama main....tu antara dialog ngel kami berdua....

  • Kesannya ape....bersarang lelabah le ini blog....sampai ade orang kata asik angan-angan kami je....tapi aku pon sekarang dah beralih ke hobi baru pon...internet dah tak berapa laku untuk aku...takyah rebut2...laki aku leh main 24 jam....sebabnya die dah tutup mulut aku.....tutup dengan psp yang membuatkan sekarang aku jadi sangat fanatik....

  • Alasan...hadiah sempena nanti aku nak berpantang....kan ke tak boleh berbaring...dan tempoh2 countdown sebelum menyambut kelahiran...insyaallah...kan ke nenek aku cakap jangan tido siang...jadi nye....aku rase memang berbaloi2 setakat ni...jarang nak ingat tdo siang...

p/s....bila dah terlalu ralik dengan psp...n laki aku nak pinjam kejap...die akan cakap..tak risau ke baby nanti tak tolong ayang kat dapur...nanti die asik main game.....taraaa.......terus terstop sebentar,,....

ikan masak taucu

hari ni nak ke HUKM...babah warded(routine)..jadi pagi2 dah bangun masak untuk bwk bekal...hari ni turn kite tido ward teman babah...meh aj...