Saturday, December 11, 2010

Kita Berdua ada bezanya....

  • Ingatkan orang dah kawen leh same ke semua pemikirannya...itu sungguh perasan klu ye adenye.....klu ade....ok jugek ek...tapi takde le bestnye......

  • Situasi jadi masa kami breakfast dalam kul 7 pagi...semenjak preggy...breakfast aku biasanye mesti heavy...contoh nasik lemak la kan....

  • bukan nak citer pasal nasik lemak...citer pasal lawak pagi...cam biasa...klu oder air...konpem oder aje yang same rasa n perisa...sebab aku biasa ade misi sendiri....misi ape???namenye lebih kureng misi berjimat cermat la...haha....aku memang cenggitu...tapi aku tau..laki aku tak kesah.....

  • Pesen aku minum air kat mane2 pon include kat kantin sekolah..takkan pernah abis...aku mesti bungkus...sebab style aku minum amatlah tak reti minum bebanyak sekaligus...mau tinggal sayang pulak.....jadi solution aku akan angkat cawan...n cakap kat makcik kedai...cik tolong bungkuskan....

  • pagi yang berbahagia...cam biasa air tak abis...include air suami aku...then aku combine masuk cawan aku and angkat cawan cam biase...suh makcik tapaukan...suami aku kata ikut suke la...abang tak kesah n lantas tinggalkan aku g masuk keta...malu le konon...bini wat peel..( walhal dah banyak kali pon ).....n nak cakap...aku memang selamba pon.....

  • Bila masuk keta aku cakap....apasal abang tinggal ayang...die cakap...ye la...lambat sangat ( cover konon )....tau die malu.....pastu die gelak terbahak2.....aku tanye pehal......die kata tu la beza antara kite berdua...beza antara lelaki dan perempuan...lelaki akan fikir guna otak dulu baru turun kat hati...tapi pompuan akan fikir guna hati dulu....baru sampai kat otak.....

  • Aku pon kata bagus la cara pompuan pk....dari hati dulu...nampak sangat pompuan ni prihatin...abang jangan mintak air ni....pasni dalam keta mesti haus.......jauh ni nak jalan.....haha...camtu le citenye...

  • Bila dipk2 kan balik...dah lebih setaun kitorang kawen....memang ye pon wujud beza pemikiran kami...tapi suami aku selalu cakap.....dua2 nye ada baik dan buruknye ikut situasi...kirenya ape2 pun bertolak ansur dan saling ikut mengikut itu penting....ceh...ceramah konon...walhal baru setaun jagung kawen.....well...sekadar pendapat....tata.....

ikan masak taucu

hari ni nak ke HUKM...babah warded(routine)..jadi pagi2 dah bangun masak untuk bwk bekal...hari ni turn kite tido ward teman babah...meh aj...