Monday, December 13, 2010

Apa yang aku perasan...

  • Dulu masa awal2 pregnant...perasaan aku macam...aku ni nak dapat anak lelaki kot...tapi awal2 mane nak tau kan....for info..genetik sebelah aku...kebanyakan perempuan...manakala genetik sebelah suami aku ramai lelaki...tapi nak kire anak sulung mak aku n mak mentua aku pompuan...jadi mase tu memang tak expect ape2....tak kesah pompuan ke lelaki....

  • Tapi bile aku mula2 tu jadi malas sangat...takmo bergaya2...selekeh aje...takmo pakai sebarang barangan kemas...kitorang mengagak lelaki kot...tapi ye la...masa awal2 kan melayan karenah mabuk2 penangan ibu tu...of course le semua tak larat.....

  • Serentak abis je mabuk dalam sekitar bulan ramadhan n totally tamat menjelang syawal...aku jadi sorang yang rajin masak...sampailah sekarang...hehe....faedahnye pada siapa..???faedahnye kebanyakan pada cikgu2 sekolah aku la....leh kata setiap hari aku bawak makanan g skolah....seronok diorang ek makan pree....and muka aku yang dikatakan berseri2 la kononnya...menyebabkan ramai jangkakan...baby girl ni....

  • Dan bile disahkan 6 bulan lebey...kami pon scan....dan disahkan girl...yang best aku tanye doktor...confirm ke doktor...iyeee.....confirm....walaupun anak u ni pemalu nak tunjuk...tapi bile 3 garis ni ada...n bukan bulat...so...ia pompuan...jadi belilah barang2 untuk baby girl ye ibu n bapak.....

p/s....aku klu boleh berangan nak anak panggil aku ibu...suami aku lak memula nak suh panggil ayah...tapi lately die cakap...nak suh anaknye panggil die bapak...ok ke??aku cakap...ikut abang la....nampak soleh gak panggil bapak tu...hehe....

ikan masak taucu

hari ni nak ke HUKM...babah warded(routine)..jadi pagi2 dah bangun masak untuk bwk bekal...hari ni turn kite tido ward teman babah...meh aj...