Tuesday, September 28, 2010

Rugi..

  • Kejadian open house kaedahnya berlaku hari sabtu...jadi...ahad kami dapat le berehat2 menghilangkan kelenguhan dan sebagainya.....Ahad kami dipenuhi dengan aktiviti menyimpan segala barangan...n memanjakan diri tdo tak hengat.....

  • Bila tiba aje hari senin.....sesampai je kat sekolah...word yang kuar dari semua kawan2 yang datang open house den.....sedap....open house umah ecah...rugi sape tak gi....haha....baru tau ye camner suami aku leh semakin sihat...hehe..aku pon ape kurengnye...disebabkan sibuk sangat melayan tetamu...memang tak sempat mau snap gambo......meh skodeng gambo yang beberapa keping aje yang sempat di sanap....



  • Antara menu...apam tepung beras,pulut kuning,karipap,lodeh,kuah kcang,sambal petai,ompok daging,ompok ikan,ketupat,dokong kelate n tembikai.....


  • Saje mau kasi jeles...haha.....


  • Orang jauh.....pae, fad n kak ina...terharu aku korang sudi datang...lega hati aku wehh....lepas utang ompok aku dengan ibu mengandung ni...hehe.....klu korang mau datang lagi.....bagitau mau makan ape ok....aku on aje....


  • Pae dengan anak hani aka nenek.....menangis jugek baby ni pae pegang...apekah maknanye itu weh......
  • Majlis berakhir jam 7.00 malam tapi malam ade jugek tetamu datang yang tolong makankan seredak ompok aku...sanggup tu diorang...lupe lak mau kabar...ompok itu klu digoreng sebenarnye lagi marvelous.....cehhh...macam korang tau wat ompok...saje mau kasik jeles aje...tata....






ikan masak taucu

hari ni nak ke HUKM...babah warded(routine)..jadi pagi2 dah bangun masak untuk bwk bekal...hari ni turn kite tido ward teman babah...meh aj...