Monday, September 27, 2010

Lega Rasenye..


  • Dah tiba hari isnin...lega rasenye...walaupun betis aku masih ada sikit sakit2 daaa.....tapi lega sebab open house dah berjaya terlaksana...tima kasih pada yang sudi menjengah ke teratak kami di peket 60....

  • Sejak hari jumaat..., aku memang jadi suri rumah sepenuh masa kat dapur ye....memotong itu dan ini...memang selambak menu...aku pon pening gak nak makan mane satu.....antara menu....ompok daging,ompok ikan, pulut kuning, ketupat, apam tepung beras,karipap,sambal petai, kuah kacang,lodeh,tembikai, dokong, root beer.....amik ko.....permintaan dari puan faeizah bahrin, pulut kuning tu.....

  • Semua yang aku masak tu...memang den puas ati la...sebab semua orang makan dengan bersemangat waja...tapi please la pae...next year klu ko ngandung lagi...ko jangan mintak pulut kuning lagi ek...ko mintak nasi putih je ye.....aku malas tul mau perah itu santan plus mengacau....

  • Dek kerana kesibukan melayan tetamu aku pun memang tak sempat nak tangkap gambo...ada sekeping dua dengan orang2 jauh....next time i upload gambo tu ye....ini hari malas tetap ada.....

  • Suami aku adalah orang yang paling semangat sekali....siap cakap...next year kite open house lagi ye...aku memang tak kesah....sebab memang aku suke orang datang umah aku....nenek aku lagi la suke tengok ramai orang datang beraya rumahnya.....

  • Apa2 pun terima kasih banyak2 pada yang sudi datang...lelagi kengkawan yang jauh di mata tu...walaupun berakar2 dalam perjalanan, sampai jugek korang kan...terharu aku....jadik...next year datang lagi ye...menu special ompok tu setaun sekali je....mari layan pic seminggu sebelum aku g cukur jambul cicit nenek aku yang ketiga...plus anak sedara aku la......

  • NENEK aku aka WOO... with cicit no. 2....MAISARAH QISTINA BINTI MOHD SAFRUL SHAHID....tahniah pada apoi dah dapat anak....


  • Cicit nenek aku yang pertama...RABIATUL ADAWIYAH BINTI MOHD FAIRIZISHAM...betul ke aku eja nama SHAM ni....belasah yo la....meriah ko di wiya ni.....

  • Aksi wiya dapat duit raya...gambo mahal ni....tak boleh blah gelang mak ngahnye....gembira betul jadi kanak-kanak....

P/S....sambung lagi next entry ye.....mood malas datang sudah.....cicit nenek aku setakat ni ada 3 orang...semuanya perempuan...makcik2 aku sibuk berdoa yang cicit keempatnye lelaki...aku pon gelak aje....kite tunggu aje.....moga2 semua selamat....aminnnn....

ikan masak taucu

hari ni nak ke HUKM...babah warded(routine)..jadi pagi2 dah bangun masak untuk bwk bekal...hari ni turn kite tido ward teman babah...meh aj...