Wednesday, September 29, 2010

Veto sungguh...

  • Veto sungguh aku semenjak dua menjak..haha....aku rase baby aku pon nanti ngikut perangai ibunye yang veto ini.....

  • Garang jugek semenjak dua menjak...tapi garang pada anak murid....tapi tu semua lakonan demi menyelamatkan anak didik aku tercinta.....walhal kuar kelas....masuk bilik guru terus tune perangai daaa.....mereka kate aku memang pelakon yang hebat...haha....

  • hebat tak hebat lakonan aku...klu time kelas aku je....budak semua tunduk tekun wat keje.....mula aku bergerak check keje sorang2....makin laju tangan anak murid wat keje...dalam hati...takpe la walau muka aku ketat camner pon depan anak murid...asalkan diorang paham n mau wat keje aku...memang lakonan muke ketat aku tak boleh blah....

  • Hari ni menyaksikan beberapa orang anak murid tak datang sekolah...sebab tak wat keje sekolah...tak siap maksudnye.....siap nangis2...maklom anak cikgu sekolah tu je berapa orang aku ajar...dalam hati aku...dah anak dara anak2 murid aku.....malu agaknye klu kene marah...lelagi bile aku menyinga ada budak tak antar keje sekolah....

  • Kenapa hari ni aku veto???...ini yang tak boleh blah.....memandangkan pembawakan ibu aku,menyebabkan aku akan disuruh untuk memilih banyak bende....contoh...kaler baju seragam....menu makanan....

  • kengkadang aku rase....weh...vetonye aku...tapi tetap jugek diorang semua cakap yang aku pilih selalunye ok...sebab aku cerewet...lagi aku pelik...cerewetkah aku ???/

  • yang best...menu makanan jamuan raye la paling terdekat.....aku punye suggestion...nasi arab.....perghhh...berpeluh semua orang cari tempat nak oder nasi arab...motif nak nasi arab...sebab ketupat plus sate sudah agak bosan memandangkan klu ada occasion ape2 pon kat sekolah musti ketupat plus sate....tapi disebabkan dah tak tau mau tempah mane....last2 nye tukau jadi nasi ujan panas...aku memang tak kesah...syaratnye aku dapat makan laksa...cukup....dasat ye penangan ibu mithali seperti aku.....sure demand le anak aku ni nanti....

  • apa2 pun tak sabar mau jamuan raye lagi....lagi sekali..aku kene paksa rela jadik dj....alasan...memeriahkan suasana...tapi aku buat alasan menolak.....sebab takut semput...boleh gitu???tetapi...bolehkah untuk aku menolaknye???tunggu nanti.....

Sekian dari aku yang veto....haha/.....

ikan masak taucu

hari ni nak ke HUKM...babah warded(routine)..jadi pagi2 dah bangun masak untuk bwk bekal...hari ni turn kite tido ward teman babah...meh aj...