Thursday, August 5, 2010

Tunggu...

  • Start balik sekolah je...aku akan mula tak keruan...aku akan silent mode hp...dan segala kepeningan akan menyerang....
  • Orang kata aku kat skolah adalah biase2 je...macam takde ape2 perubahan...macam senang aje...
  • tapi hakikatnya...bile balik sekolah...aku akan mengosongkan perut sehingga ke malam....adusss...lapar tak usah nak kata...tapi i have to....
  • dan hari ini...suami aku dah berjaya mencari cempedak yang aku inginkan...satu pekan gak le aku cari semalam...tapi takde...
  • yang aku dengar tadi.....mr husband belikan cempedak durian n cempedak kampung n dokong...yang aku pelik...iye ke ade cempedak durian tu...aku sedang musykil...dan saat ini...doa aku....cepat la cempedak sampai...dan juga suami aku yang bersusah payah mencari cempedak dengan jayanya.....aku dah kata usaha tangga kejayaan mehhhh.....

ikan masak taucu

hari ni nak ke HUKM...babah warded(routine)..jadi pagi2 dah bangun masak untuk bwk bekal...hari ni turn kite tido ward teman babah...meh aj...