Tuesday, August 3, 2010

Aalia at Astro Prima

  • Aku pon tak tau apasal aku boleh melekat dengan citer ni...tapi yang aku tensen...nape citer ni setengah jam je...
  • bile tengok citer ni aku selalu mengomel sendiri...nape banyak sangat konflik...sampai klu aku jadi aalia pon aku rase susah nak handle...
  • pastu aku fikir2 balik...susah jugak jadi orang kaya ni...bile aku pk camtu lak...tetiba aku dihidangkan pulak dengan babak keluarga ibu bapa aalia...
  • tak silap aku dalam cter ni aalia anak angkat...family mak ayahnye pulak tak kaya...tapi ada jugak orang dengki...kire dalam citer Aalia banyak memaparkan konflik gunting dalam lipatan....
  • aku berdiskusi dengan nenek aku....banyak tul konfliknye macam tak logik langsung....biler cter illusi petang2 dah abis....ganti lak cter epilog syurga cinta...jadi tak semangat dah nak tengok tv...balik2 jual muka adik Mia...nanti lame2 jemu la pulak...jadi malas nak tengok....
  • kesimpulan aku rase bagus kalau anak2 kecik semua tengok kartun sebab aku pon skang suke banget tengok kartun.....rasenye lebih banyak pengajaran dan nasihat...patotlah adik2 sepupu aku...azim...amin...ika...suke sangat dengan kartun...disebabkan diorang selalu balik kampung dan menguasai tv dengan kartun...aku pon terikut2......haha...musti aku leh hafal lagu2 kartun ek pasni macam kawan2 aku yang dah jadi ibu....nenek aku dok kata...kartun la baby aku nanti....maknye asik suke tengok kartun....

ikan masak taucu

hari ni nak ke HUKM...babah warded(routine)..jadi pagi2 dah bangun masak untuk bwk bekal...hari ni turn kite tido ward teman babah...meh aj...