Thursday, August 5, 2010

Program Bersama Si Pintar

  • Sekolah lain dah jemput...sekolah kami pon mau jemput...si pintar majalah kuntum dah pon menjejak kaki ke sekolah aku...malangnya...gambo aku takkan kuar ke majalah...

  • sebabnya tang sessi bergambar2...perut aku dah tak tertahan...terpaksa diisi...tapi...sempat gak la ade gambo aku yang tak glemer menyelit...menyelit kat belakang dewan je kali ni.....hehe...

  • jom layan gambar....


  • sessi menyambut si pintar...budak2 ni dipaksa senyum...jadi semua tak ikhlas...maskot si pintar dikenakan oleh abang yang berbaju merah tu...kecik je orangnye....


Guru Besar n GPK bergambar sekali...say hi....actually yang datang ke sekolah kami ialah si comel...ada 2 maskot...si comel dan si pintar....








aku pon tak tau mane gambo lain...tapi bile aku tengok2 balik..terselit gambo aku kat belakang...mase ni tak boleh blah punye tahan lapar...tu la gambo aku takde banyak...lagi2 sessi bergambar dengan cecikgu...takde langsung muka aku...haha...makan kerana aku memaksa jugak diriku supaya kene makan jugak.....aku yang mane???kenal tak aku yang mane...yang baju oren tu la....


nasib baik pemberi semangat aku aku kali ni ramai jugak iaitu akak2 SK Sungai Nibong...sayang akak2.....tq so much segala nasihat dan kata2 semangat untuk meneruskan kehidupan...echehh...jiwang doohhh....



ikan masak taucu

hari ni nak ke HUKM...babah warded(routine)..jadi pagi2 dah bangun masak untuk bwk bekal...hari ni turn kite tido ward teman babah...meh aj...