Wednesday, August 11, 2010

Ramadhan Tiba Jua...


  • Ramadhan tiba hati gembira

  • Mengejar pahala ganjaran berganda

  • Moga kudrat mengatasi segala

  • Melaksana ibadah di bulan mulia....

  • Assalamualaikum n salam ramadhan al-mubarakh...

  • Tak sangka dan alhamdulillah aku masih lagi bertemu dengan ramadhan taun ni...ramadhan taun ni ada suami...hehe....banyak le songehnye sikit ye.....tapi takpe...i rela u main masak2 walaupun tak larat nak masak....

  • Hari ni ke sekolah..sunyi jerk...boleh....murid-murid ramai yang bercuti...sebab mentaliti they all hari first pose...cuti...walhal takde sebarang announcement pon bagi cuti....

  • ape2 pon mau tergelak dengar statement murid pra sekolah....

  • aku tanye.....qhoim pose ke ari ni ( tangan qhoim ada pgang biskut )

  • qhiom jwb...puasa je....

  • aku tanye...tu cikgu echah nampak....qhoim pegang biskut....

  • qhoim jawab.....dah lapar...bolehlah makan...tapi qhoim pose je....

  • tak boleh blah punye jawapan qhoim dan lepas tu dengan selamba kodoknye qhoim mengabiskan 4 keping biskut bergula depan aku......

  • yang aku plak...ramai orang ingat aku tak pose...maklom...sejak 2 menjak asik lemah longlai...ape2 pun...moga2 urusan berpuasa aku dipermudahkan sehinggalah akhir ramadhan...inilah peluang keemasan...dapat berpuasa penuh di bulan ramadhan jika diizinkan oleh Allah S.W.T....semoga kita semua di bawah lindungannya selalu...amin...


  • Salam ramadhan al-mubarakh dari kami....naim n echah.....

ikan masak taucu

hari ni nak ke HUKM...babah warded(routine)..jadi pagi2 dah bangun masak untuk bwk bekal...hari ni turn kite tido ward teman babah...meh aj...