Monday, August 23, 2010

Pretend....

  • Selalu mau berpura-pura dan menyorokkan...dan mau beritahu semua rakan sejawat...bahawasanya aku seorang yang kuat...kuat semangat...gagah....dan peramah seperti biasa...

  • Tapi..sekarang berubah....aku cube jugak...supaya orang nampak takde perubahan pada diri aku...tapi...rupenye tidak boleh...sukar...dan ia automatik...kesannya aku tak peramah di sekolah....suara aku dah tak sekuat mane...dan luckily situasi ni aku hadapi hampir penghujung taun....

  • sekurang-kurangnya...anak murid aku sudah aku drill...sekurang2nya...mereka mampu berdikari dan memahami arahan aku dengan cepat...dan sekurang-kurangnya aku tak rasa ralat setiap kali menanda buku mereka.....sekurang-kurangnya...mereka semua sudah baik perangai selepas awal taun aku gigih mendrill mereka....

  • aku dah jadi kureng peramah kawan-kawan...sepatah orang tanye...kadang2 sepatah je aku jawab skang....kadang2 aku tak jawab.....ye....kite tidak lagi boleh berpura-pura....dan sesungguhnya aku pon tak sangka...penangan yang sebegitu kena pada diri aku...haha...adusss....mesti diorang rindu mau bergelak ketawa dengan aku...perasan.....

  • walau apapun semua tetap prihatin...sampai ke satu tahap menyarankan aje aku berbuka pose....tapi dalam masa yang sama semua memahami dan mendoakan aku mampu meneruskan puasa penuh di bulan ramadhan....Tima kasih...bapak2...ibu2...abang2...kakak2....

ikan masak taucu

hari ni nak ke HUKM...babah warded(routine)..jadi pagi2 dah bangun masak untuk bwk bekal...hari ni turn kite tido ward teman babah...meh aj...