Wednesday, August 25, 2010

Misi kata...

  • Misi kata...betul ke tarikh aku bagi....aku cakap...betul puan misi...saye tanda dalm kalender....haha..tak caye...tanye guru besar....

  • nape misi tanye camtu...die dah rase baby bile die menekan2 perut aku...so early....walhal aku scan ari tu saje main2 je...untuk melihat denyutan jantung baby.,....

  • apa sebab awal2 pon dah g scan???teruja ada la sikit...sebabnye aku ada baca blog seorang doktor...dalam blog die citer mengenai sorang patientnye....kantung baby semua ada...complete....tumbesaran ok..tapi denyutan jantung takde.....oleh sebab keriasauan aku...aku pon g la gak menscan.....

  • walla weh...orang batak ye aku...tak penah tengok...tak penah scan...tengok...kecik aje....main gerak2 ye baby...maklom ruang masih luas...baru la aku tau nape misi selalu tekan perut kat tempat tersebut...sungguh naifnye aku...apa pon tak tau.....

  • tapi aku sentiasa teruja dan berdoa semuanya ok...semua yang berlaku pada aku perlu kite redha dan sentiasa positif walaupun hakikatnya aku masih takde pape ilmu lagi tentang keibu bapaan...takpa...takpa...ramai je kawan2 yang dah jadi ibu...aku akan timba ilmu....jadi akan selalu ku skodeng2 blog kawan2 ibu sekalian....

ikan masak taucu

hari ni nak ke HUKM...babah warded(routine)..jadi pagi2 dah bangun masak untuk bwk bekal...hari ni turn kite tido ward teman babah...meh aj...