Saturday, August 21, 2010

Itu baru empat orang...

  • Hujung minggu biasanya ada anak-anak,menantu n cucu2 nenek aku yang balik kampung...berbuka puasa dan seterusnya bermalam dan bersahur bersama-sama...alkisah minggu ni asu aku iaitu pakcik aku yang bongsu sefamily balik....

  • Berbuka puasa n bersahur memang meriah...maklom asu ada 4 orang anak2 yang kecoh..haha...plus aku lagi...lagi la kecoh jadiknye....tapi ada citer best nak kongsi....kisah suami aku n anak2 asu,....

  • Anak2 asu memang ngam le ngan suami aku yang comel itu..maklom..suami aku memang suke sangat melayan daripada dolu2 lagi....dalam 4 orang anak2 asu,macam2 karenah la...tapi bile ada citer kartun....yang bongsu akan dok diam khusyuk ngan kartun...selagi tak dikacau...selagi tu die diam aje....

  • Kisah tragis jadik lepas sahur...mau tergelak rasenye pon ada...alkisah..suami aku pagi2 dah main game...jarang betul nak jumpe muke suami aku tido siang..aku je yang suke tido siang...haha...jadi aku pon tdo la sebelahnye yang bz main game....masing2 layan blues masing2 la kirenye.....yang kami orang2 dewasa semua dah cari port masing2 jauh daripada anak2 pakcik aku...biarkan mereka bising2 sendiri....

  • sekali sorang anak asu masuk...tanye...abang naim watpe..main ape...itu ini la...petah la macam bertih jagung...walaupun bising...aku memang tak kisah langsung pon sebab kuasa tido lebih banyak menguasai kepala hotak aku....yang bagus...suami aku memang melayan je la...lepas sorang...sorang lagi masuk...dan sorang lagi...dan sorang lagi....

  • Akhirnya apa jadi...empat2 orang anak asu dah naik atas katil....bile semua dah berebutkan abang naim diorang n laptop.....ape lagi...meledak la.....sorang cubit sini...sorang cubit sana...tetiba sorang dah nangis...memula aku tengok suami aku macam leh handle.....

  • Last nye..pakcik aku yang dah memang imun dengan perangai anak2nye...terus bangun n angkat salah sorang anaknye...aku pon dah tak tertahan...dan aku bangun dan aku sangat shock dan kelakar tengok muka suami aku sangat terkesima dan pucat lesi tengok senario yang berlaku depan matanye.....

  • Aku pon cakap...relak la bang...tu baru 4....takkan takut kot......uittssskkk....takut jugek ek tengok...melihat anak2 mau membesar dengan pelbagai raga...to my husband....get ready ye bang...!!!hehe...

ikan masak taucu

hari ni nak ke HUKM...babah warded(routine)..jadi pagi2 dah bangun masak untuk bwk bekal...hari ni turn kite tido ward teman babah...meh aj...