Monday, August 2, 2010

Happy Birthday to me...

  • Walah...dah makin tua ye nampaknye aku.....taun ni my birthday jatuh pada hari ahad...same je hari lahir aku ngan suami aku...iaitu hari ahad.....dan tak silap aku...memang dulu aku lahir hari ahad.....


  • dan aku rase agaknye suami aku pun lahir pada hari ahad gak kot...sebab taun ni harijadi kami berdua same....haha...almaklom sebaya....tua beliau 3 bulan saja...

  • celebration semenjak dah tua2 ni biase2 je...dan semenjak kesihatan pon agak kureng memberangsangkan...tapi...tadaaa....i got kau kunci hatiku...di dalam hatimu.....

  • tq to my darling...luv u la abang comel.....walaupun takle surprise....sebab awal2 dah dibagitau....aku akan selalu diberi makan buah...dan hasilnya......taraaa.....

  • aku n kek...muka amat kureng bermaya...baru balik pasar ni...membeli barang dapur untuk seminggu...haha...takde mr husband...sori la...i tak larat mau angkat ikan berkilo2.....hehe...tq darling....

  • Tulisan di atasnya....selamat hari lahir isteriku..luv u...jiwang tak hengat...tq kak milah...i love this cake....layer di dalamnya yem keladi....tak manis sangat...tak tawar sangat...n tq suamiku...the cake lots of fruit also lots of love.....

p/s.....hakikatnya...asal birthday je mesti beli kek kan,....tapi nenek aku suke...ok la....walhal encik suami tak suke makan kek...time ni die telah makan separuh daripada pulut sarapan pagi dengan jayanya...seronok ye darling...i suke masak sekarang...hehe...tata....

ikan masak taucu

hari ni nak ke HUKM...babah warded(routine)..jadi pagi2 dah bangun masak untuk bwk bekal...hari ni turn kite tido ward teman babah...meh aj...