Monday, August 16, 2010

Aku terima suratnya...


  • Really suspen...really terkezut...n really of course seronok la kan....

  • haha...ceh....suspennye macam dapat ape je kan...tapi sangatlah teruja sebab ini adalah kali kedua aku menang peraduan....

  • sebelum ni...suami aku ade terima sms yang mengatakan menang 17 k daripada coca cola...biasa la...sms menipu namenye...tergelak2 kami berdua...siap plan nak gune 17 k watpe.....

  • hari ni aku balik sekolah...tgk peti surat...ada surat terjatuh...tulisan tangan...kaler biru...dari Oriental Food....

  • Hah...masa ni baru aku ingat...aku kan ada try antar contest the jacker kick off time cuti sekolah ari tu ( hehe...baru sat depa call....den dah dapat pon surat tu )...siap cakap tahniah plak kat aku...hehe...terharu...tapi dah declair pon...mr husband je yang akan ambik hadiah tu...almaklom...i belom berapa sihat u....

  • so...as a result...berdebar2 nak bukak surat...mane tau dapat kereta exora...tv lcd ke...tapi last sekali...den dapat saguhati iaitu ipod shuffle.......meh skodeng rupenye...berangan2 dahulu sebelum dapat yang real punye ek....kaler ape agaknye hadiah aku nanti.....

  • tara...inilah rupenye...aku pon tak tau ape functionnye....tapi of course la untuk dengar music....nanti dah dapat aku upload gambonye...
  • apepun...hadiah kan...bersyukur n terima dengan hati terbuka...bak kata suami aku...orang lain lagi la ramai tak terpilih....ok la tu aku one of yang terpilih...tahniah kepada aku....hehe...

ikan masak taucu

hari ni nak ke HUKM...babah warded(routine)..jadi pagi2 dah bangun masak untuk bwk bekal...hari ni turn kite tido ward teman babah...meh aj...