Sunday, August 15, 2010

Happy Birthday to me n emi....hehe...

  • Walaupun hari tu birthday aku dah pon diraikan oleh suami n nenek aku...tapi disebabkan birthday bulan 8...same la dengan adik aku yang keempat...emi 11 ogos n yusof 22 ogos....biasa la....klu family celebration musti combine...hehe...yang tak best adik aku no: 5 je....sebab lahir sorang2 bulan 6.....mak abah aku same bulan sepoloh...angah n enon bulan 1.....
  • So....celebration terkejut banget ni masa bulan ramadhan la...aku klu waktu petang ke atas...memang takdelah kudrat tu kuat mane.....selebet je...
  • selebet pon...gambo tetap ade...jom layan gambo....



  • Happy Birthday to along n emi...yusof punye not yet lagi...kek yang cantik dan ade biskut oreo n coklat atasnye...rase macam baby2 lak...thanks my family for the kek....




  • 2 birthday girls...dah nak jadik mak orang pulek...insyaallah.....but emi still single n available ye.......tak maching betul baju aku...haha...layan....


  • Buat2 khusyuk potong kek sambil2 mata terbuntang besar...mau makan oreo...mak aku cakap senang je orang ni deco kek...kak milah...ape lagi...idea baru untuk kak milah...cedok janagn tak cedok...hehe...



  • Adegan suap menyuap katenye...padahal perut emi dah menyanyi mau makan nasi....aku???tidak terlalu teruja dengan nasi kini....lame lagi ke tempohnya???




  • Sedang berfikir2 sape yang mau suap siap dulu...kakak suap adik dulu ke.,...adik suap kakak....hehe....
  • BTW....happy birthday to emi...semoga success selalu dalam mengejar cita-cita dan sentiasa bersama rahmatnya.....amin.....dan kepada aku....
  • Semoga aku akan membawa kandungan ini ke akhirnya dengan selamat dan selalu berada di dalam lindungannya jua dengan keizinannya....amin...



  • p/s...citer aalia sempena bulan ramadhan dah bertukar ke pukul 7.30 malam...adus..terkejar2 maghrib aku...geram jugak...nape wat kul 7.30 malam.....episod dah semakin macam menampakkan citer ni dah nak hampir penghujungnya.....orang tak suke hari isnin datang...yang aku tak sabar2 tunggu hari isnin...sebab mau layan cter aalia....

ikan masak taucu

hari ni nak ke HUKM...babah warded(routine)..jadi pagi2 dah bangun masak untuk bwk bekal...hari ni turn kite tido ward teman babah...meh aj...