Saturday, July 31, 2010

Cakap aje...


  • Macam magic...terkeluar je dari mulut....ada ajae yang prihatin....dan atas keprihatinan itu...jeng...jeng...jeng....

  • Akhirnya aku dapat ketemu pojaan hati yang aku dambakan selama ini iaitu....


  • Petai from tapah...cube tengok n banding beza dengan petai2 yang dijumpai tempat lain...mata petai ini amatlah bulat2....dan sangatlah rapat2.....
  • Rangup usah cerita lagi...sangat marvelous....sampai naik semua angin2 satu badan takleh tdo malam.....
  • Apapun tima kasih pada cikgu hasnee n bondanya yang sanggup bersusah payah membelikan untuk den....terharu...tima kasih banget dehhh....
  • Mintaklah apa saja ye dan amiklah kesempatan sementara sedang diberi kesempatan....tata....

p/s.....skang staff2 kantin akan tanya aku mau makan apa untuk lunch....dan lauk2 lunch biasanya akan mengikut selera aku...bahagianya...pada diorang...janji aku mesti kene makan juga walaupun tak lalu....wakaka...skang mood klu boleh sup ayam plus kentang plus tomato n carrot di kantin sekolah...dan paksakan ia masuk ke perut sebelum pukul 12.00 tengah hari.....after that......makan apa pun...biasanya terpaksa dikeluarkan semula.....

ikan masak taucu

hari ni nak ke HUKM...babah warded(routine)..jadi pagi2 dah bangun masak untuk bwk bekal...hari ni turn kite tido ward teman babah...meh aj...