Tuesday, May 18, 2010

Selamat Hari Lahir Suami Saya

  • Selamat Hari Lahir pada suami saya....hehe...walhalnye dah lama..laptop saya sedang rosak dan didapati mother board yang rosak...jadi....tunggu yang baru la ye....


  • Meh layan sedikit sebanyak celebration hari lahir suami saya...plan asal nak makan KFC lada hitam yang baru tu je...tapi disebabkan hari lahir suami saya jatuh pada hari ibu...jadi....semua tempat makan penuh sesak...dan dijadikan citer teroaksa diraikan di rumah aje....ape2 pun tetap mantoppp dan menepati selera suami saya...jom layan gambar....



On da way ambik kek...masa ni hujan turun lebat....guruh pertir segala turut serta..memang nenek aku tak bagi kuar...tapi tetap mau keluar....



Ini rupa kek...kek cheese blueberry...ok la...besar ni bagi kat kawan-kawan opis suami den n also kawan2 sekolah.....lemak berkrim oooo.....sampai tak larat makan...meh tengok menu yang aku masak lak....





tengok gambar potong kek lak...happy birthday abang...isterinye terpaksa disorokkan sebab klu tak sape mau tangkap gambar....there are 3 of us aje....aku, suami aku n nenek aku......baby lom lagi ye....hehe....




Kiranya ala2 KFC la jugak kan.....terpaksa masak sendiri....sebab kuar pon dah tengahari....jadi...semua tempat dah abis makanan....apapun...Selamat Hari LAHIR PADA ENCIK SUAMI......moga panjang umur...dan kekal bersama hingga ke akhir hayat...aminnn......



ikan masak taucu

hari ni nak ke HUKM...babah warded(routine)..jadi pagi2 dah bangun masak untuk bwk bekal...hari ni turn kite tido ward teman babah...meh aj...