Wednesday, May 26, 2010

Hari Jadi


  • Pernah disiarkan sebelum ni di dada akhbar....didenda sebab sambut hari jadi di sekolah...mungkin ada pro n kontra agaknye...agak2 kalau keadaan kelas tak terkawal of course la perlu diambil tindakan kan....


  • Apa2 pun...kadang2....bila murid dah bawak kek,rasa tak sedap plak klu ditolak betul tak...tapi pada aku...kalau murid minta kebenaran...lebih la bagusnye...dan kita pun sebagai guru boleh mengambil segala tindakan berjaga-jaga....almaklom..malang sentiasa tak berbau....kan..kan...kan...


  • nape citer ni semua???saje...nak share gambo birthday salah sorang cikgu sekolah aku...kadang2 tak tau camner murid leh find out harijadi kite ek...tapi preparation amatlah mantap murid-murid sekolah rendah ni...boleh aku jadi penyimpan mohor besar mereka selama beberapa hari.....meh skodeng gambo.....


Happy birthday Puan Che Nirwana...harus aku berkejar ke kelas ni...nasib aku tengah pree...berkejar sebab mintak tolong tangkapkan gambar la....kek ni murid-murid kumpul duit...adusss....terharu tak terharu...ye la..agaknye murid pun dah terharu tengok kelas nye yang cantik dengan lukisan mural...sape buat mural tu???sape lagi...kalau bukan cikgu.....


Teacher Nirwana dengan anak murid kelasnya...ni belum lagi snap betapa cantiknye kelas ni dihias oleh Puan Nirwana...paling terkesan...mottonye....teach our children to love ALLAH....

Happy Birthday to Puan Che Nirwana...aka kak wana...may ALLAH ALMIGHTY bless you always.....



ikan masak taucu

hari ni nak ke HUKM...babah warded(routine)..jadi pagi2 dah bangun masak untuk bwk bekal...hari ni turn kite tido ward teman babah...meh aj...