Wednesday, May 26, 2010

Senyumlah...senyumlah...ahai cek mek molek...

  • Kene tag rupenye...hehe...aku ditag oleh kak aza....http://azhariahzuber.blogspot.com/

  • Kak Aza tau tak...mak andam i cakap...gambar kawen i semua konpem mesti lawa.....sebab i suke senyum...haha...sebenarnye yang iyenye..suke tergelak-gelak...gambar kawen i semua senyum tau..takde yang masam muka...hehe....jom skodeng gambo senyum kite....


gambar ni sebenarnya dah ade dalam entry sebelum...tapi sebab tak sempat nak upload gambo...i upload la gambo ni dulu ek....gambar senyum tu kan...menawan tak??ahakksss...

Kenapa aku senyum masa ni...sebab suami aku yang tangkap kan gambar...klu orang lain yang tangkapkan gambar...tak berapa berani gak nak senyum...malu u....tapi sebab suami ku aku yang punya.....leh la senyum2 kan....haha...walhal perut tengah lapauuu.....

Apapun tima kasih kak azza...tag i..mari kite tag orang lain lak :

1. Saya mau tag KAK MILAH pemilik blog kek terkemuka yang ada dalam blog list saye...asik tengok kek je...nak tengok muke kak milah lak tersenyum manja....

2. Kemudian saya mau tag JIA....nak yang gambar single ye...takmo yang ada dengan orang lain punye.....

3. Last sekali kite tag ALLANI....nak gambo ko sorang jugak tau...without nia n adel....only allyani.....hehe....

ikan masak taucu

hari ni nak ke HUKM...babah warded(routine)..jadi pagi2 dah bangun masak untuk bwk bekal...hari ni turn kite tido ward teman babah...meh aj...