Wednesday, April 28, 2010

Sambutan Hari Guru 2010

  • Aku baru setahun jagung dekat sekolah baru ni....tapi bile aku g sekolah baru mane2 pun...mesti aku ter di naikkan pangkat masuk dalam AJK Badan Kebajikan Guru dan Kakitangan...sebab pe...maybe sebab kecoh ye...haha...tara hal...aku memang suke menjaga kebajikan orang....
  • Last position aku di klang...setiausaha Badan...walaupun sempat setaun je...tapi aku puas...pengalaman itu sangat berharga.....yang aku lum penah handle lagi sampai sekarang ialah hari keluarga....teringin lak nak handle.....haha..layak ke...belajar dulu...belajar dulu...bukan senang nak menguruskan kebajikan orang ramai ni...hehe...
  • Kenapa aku citer ni semua ye....alkisah sebab tadi aku ada meeting Badan Kebajikan la ye.....and aku pon lum penah tengok tentatif ye sebelum ni...dan jawatankuasa pon tak penah.....tup...tup....wow...aku kene jadik mc la...pengacara majlis....poooppp...satu kali lagi daaa.....haha...nape aku tak bahagian jamuan ye...aku suke jamuan...walaubagaimanapun...cikgu suhaimi cube tarik aku ke bahagian jamuan...konon bagi menu mantopp ini taun...aku pon ape lagi...kite bbq la.....
  • Well kawan-kawan...name je mc ye...tapi aku kene g cari makanan untuk jamuan murid...untuk 450 orang murid.....aku tengah pening gak ni...ada cadangan????nasi lemak dah biasa...aku rasa twiggies la ye......
  • Tapi yang best...untuk cenderahati guru....Guru Besar cadangkan towel kecik...towel tangan...jadi aku rase itu memang aku leh handle...jadi cikgu2...sape2 berminat nak tempah souveniar towel kecik berukuran 14 x 26 inchi....bersulam...biasa la tulis sambutan hari guru peringkat sekolah 2010....leh la oder kat aku dengan harga yang amat berpatutan ( of course bawah RM 10 kan??? ),,,....ini promo tolong2 untuk kawan-kawan...aku akan bagi free woven bag yang besar tu....( segi empat tepat)...nanti leh isi hadiah banyak2 dalam beg tu kan....kot2 la ada yang berminat...kite oder sekali sambil2.....towel itu 100% cotton ye....didatangkan dengan 5 colour....light green,pink,yellow,white n light blue...then the woven beg.....beige,light pink,purple n green.....so...contact me ok...klu nak.....tata....

ikan masak taucu

hari ni nak ke HUKM...babah warded(routine)..jadi pagi2 dah bangun masak untuk bwk bekal...hari ni turn kite tido ward teman babah...meh aj...