Wednesday, April 28, 2010

Mari lihat Gambar ini..

  • Aku malas nak citer banyak...tapi bile aku tengok gambar ni balik berkali-kali....memang leh menimbulkan banyak spekulasi....asalannya...aku memang setiap kali occasion sekolah,biasanya aku yang kene tangkap gambar...untuk dokumentasi katanya...walhal sebab aku memang letak kamera dalam handbag sentiasa....oopppsss...jangan bagitau anak murid ye...takut ade yang panjang tangan lak...ahakkksss....moga2 anak murid aku menjadi yang terbaik...no curi2 ye......
  • Baiklah...hebat sangat ke gambar yang aku ambik ni...takde la hebat pun...semuanya berkisar gambar anak-anak murid yang mendapat hadiah sempena Majlis Tilawah Al-Quran peringkat sekolah....syabas pada panitia Agama Islam yang menganjurkannya....


  • Handsome tak barisan cikgu-cikgu lelaki...semua suami orang ye...masa ni semua sedang menumpukan perhatian...pastu.....
  • Bulleted List
    • HAH....tengok tu...ape yang diorang terkejutkan...actually...diorang tengah menengok aksi aku menangkap gambo....pastu semua pon posing la ye....alkisah...sebab pada hari tersebut aku pakai baju bersulam yang agak lebat....dekat tangan 2 baris....kat bawah pun dua baris......jadi mereka berdiskusi...nak mengusik aku lepas majlis berakhir...cikgu echah pakai baju koyak-koyak...adusss....fesyen jari antu yang amat meletop itu memang mantopp...sampai berhari2 baju aku didiskusikan...nanti aku upload gambo baju yang mantop itu ye...banyak lagi gambo...tapi ini je yang sempat aku upload...tapi percayalah...kalau gambar ni jadi gambar untuk soalan penulisan Bahagian A....confirm lengkap 5 ayat majmuk......dapat sepuluh markah...cemerlang....

ikan masak taucu

hari ni nak ke HUKM...babah warded(routine)..jadi pagi2 dah bangun masak untuk bwk bekal...hari ni turn kite tido ward teman babah...meh aj...