Tuesday, April 27, 2010

Baru aku perasan...

Perasan tak...
  • muka kanak-kanak cerita ADAMAYA...TV3 tu...siape ye namenye...ayuni...amira.....atika...ya Allah...aku ni pelupenye la.....tapi aku ingat name kanak-kanak tu dalam lakonannya mula dengan a.....
  • Bile tengok2 balik...muka kanak-kanak itu same dengan muka sorang kanak-kanak pelakon korea cite the perfect brothers tak silap aku yang dulu pernah ditayangkan dalam KBS World....saluran 303.....yang jadi anak mario tu...lahai...lupe lagi aku namenye sape...baru ingat ooo...namenye Mari dalam watak tu.....tapi selalu aku ingat kanak-kanak tu berlakon mukanye same sangat dengan yang anak maya n adam kat TV3....aduhai....layan gak la citer ADAMAYA kan kite-kite semua...syok.....tak lama lagi leh jadi pelakon lelaki n wanita popular la Sein n Lisa ni....Tidak ku sangka Sein itu sungguh macho......
  • Time Sehati Berdansa dulu pon walaupun ramai yang pertikaikan kemenangannya aku tetap suke...coz aku suke diorang couple yang cool..tak tunjuk romantik sangat depan orang...tapi aku percaya....mereka couple yang romantik....haha...puji lebih-lebih lak...macam leh dapat penghargaan pulak ye...tapi serius...memang cerah peluang Sein...betul2 tak sangka ooo......time Wakenabeb pun aku dah leh rase....Sein ni sayang isteri ooooo....punye la cuak mukenye time dikenakan n pompuan penggoda duduk makin dekat dan dekat...untuk Sein....chaiyooooo......mesti leh pergi jauh punye la.....

  • Akhirnya aku dah ingat nama watak anak adam n maya itu....namanya amani...hehe..nasib baik aku col suami aku....ilham tu didatangkan pada aku....kalau tak ada yang takleh tdo lak malam ni...hahaha...tata....wassallam...

ikan masak taucu

hari ni nak ke HUKM...babah warded(routine)..jadi pagi2 dah bangun masak untuk bwk bekal...hari ni turn kite tido ward teman babah...meh aj...