Monday, April 26, 2010

Sambung Lagi...

  • Sebenarnya tak berniat pun nak post entry baru...wah...banyak betul entry aku pos ari ni ye....disebabkan astro aku tersekat ( aku bayar bil lambat seminit je) dah la aku tak dapat tengok tv...suami aku pun balik nanti ari jumaat kan...huhu...bosan gak...takde kawan nak bermain-main...adusss......apa daaa.....mari kite sambung tengok gambar bertunang nak...nak tak???mari...mari.....
  • aku masa hari pertunangan...ahakksss..tembamnye aku...memang aku tembam pon....tapi ari tu sempat gak member2 mak mentua aku cakap aku dah kurus...camnor tu???hahaha...tapi time bbq lak akak2 aku cakap aku dah makin dipam lagi....tembam semacam...macam ada macam-macam je...hahaha...layan.....
  • Sirih junjung daripada suami aku...dan tepak sirih dibawahnya...didalamnye ada beras...ikut adat kene balas dengan pulut tak silap aku...dengan letak duit berapa sen tah ye...aku pon lupe...memandangkan udah moden...aku terlupa letak...main pulangkan balik je tepak sirih...jangan buat begitu lagi ye....untuk anak-anak kite2 nanti....ahakksss....


  • Koleksi hantaran untuk aku...kasutnye udah kupakai tiap hari g keje....handbagnye pakai time g kenduri2 je...sayang ooo...banyak lagi lum pakai...telekung...sejadah.....sume aku tak sempat gune lagi...baju sutera dah selamat dijahit...pe lagi ye...celak mata aku tak pandai pakai ooo...simpan je la dalam handbag.....makanan2 konpem dah makan aar...pulut kuning,rendang ayam,kuih2,kek n buah2 buahan...sirih junjung pun aku makan gak...haha...gambirnye sampai sekarang simpan lagi ooo...paling tak tahan dan aku tak jangka...apakah itu...ada air mirinda sekali ooo....hehehe...complete......


  • Sessi makan tengahari ye...setelah semua selesai...masa ni suami aku dok bawah pokok je...die dibekalkan dengan makanan oleh keluarga aku...hehehe....walaupun dok bawah pokok...die memang cuak...lagi2 diklentong dek sepupu2 yang nakal...konon pinangan ditolak la.....ape la...hantaran melambung tinggi la bagai....memang lawak......siap aku pun cuak....
  • Ni golongan makcik2 ye.....skang memang dah jadi makcik2 aku pun...hehehe....


  • Dah selamat bertunang masa ni...sessi menayang cincin kononnye...bersama2 birthday girl...adik aku angah....ok kawan-kawan...sekian entry mengenai majlis pertunangan...pas ni nak wat entry ape ek....kawen punye nak tak???hehehe...jengjengjeng.......tunggu ek...tata....

ikan masak taucu

hari ni nak ke HUKM...babah warded(routine)..jadi pagi2 dah bangun masak untuk bwk bekal...hari ni turn kite tido ward teman babah...meh aj...