Monday, April 5, 2010

Gatal...gatal.....

  • Adus....tangaku sangat gatal-gatal...muka juga amat gatal-gatal.....apa ubatnye ni.....
sejak bile aku gatal2......

  • Anyway kengkawan...beberapa minggu yang lepas aku g kursus yang mengarahkan aku untuk berada di tengah panas...n also tido di asrama selama 4 ari...uwaaaa....memang aku takmo g....penat aku merayu...almaklom...aku kan menjaga seorang nenek...agaknye semua orang masih tak tau nenek aku dah tua....dan perlu dijaga especially waktu malam.....

  • pernah sekali aku n suami ke penang.....kenduri Pae....ingat nak tido terus kat Penang......tapi mengenangkan nenek kat umah...takde sape2 teman....suami aku kata...jom la kite balik kampung......balik umah maksudnye......alhamdulillah suami aku fikirannya panjang....nenek aku macam neneknye juga......
  • Aku mendapat penyakit gatal2 ni balik daripada kursus....mungkin disebabkan cuaca yang panas.....dan tuntutan kursus yang memerlukan kami berada di tengah panas setiap hari....tanpa sebarang krim protection....aku tetap jugak redah....maklomlah...nak jadi leftenan muda.....
  • sekarang ni aku pakai krim eurax.....ye ke krim ni akan sembuhkan kegatalan ni????anyway semuanya kuasa tuhan....moga2 dengan izinnya....tangan aku akan kembali sediakala....uwwaaaa.....gatal betul....kawan-kawan...doakan gatal2 ini menghilang segera...tata.....

ikan masak taucu

hari ni nak ke HUKM...babah warded(routine)..jadi pagi2 dah bangun masak untuk bwk bekal...hari ni turn kite tido ward teman babah...meh aj...