Wednesday, February 3, 2010

Teringat akak-akak aku ni la....

Emm…windu la pulek dekat akak2 yang cun dalam gambo2 kat bawah ni…nak buat sikit entri la..hahaha….there are 9 people altogether in this photo…mmm…betul ke ayat den ni….belasah yo la...

Ada den…kak jil…kak saiyah…kak shida…kak kam…kak mary…kak marsita…kak wana n kak mulian….

Banyak yang kite sharing together kan dalam setaun ni….rindunye rase…tapi kite bukan la jauh sangat…sebenarnye kita jauh di mata sikit je tapi masih dekat di hati tau….meh nak cipta madah sikit untuk kakak-kakakku sayang di atas…

Satu masa dulu,

Gelak tawa kita kongsi bersama,

Sedih dan pilu bersama dirasa,

Di mana ada Pusat Sumber, di situ ada kita….



Aku sangka…

Kita tak akan mungkin berpisah…

Kita akan semakin dekat dan mesra..

Namun…

Aku tetap tahu…Kita sentiasa senada seirama…

Dan seia sekata…



Kakak-kakakku tersayang….

Terima kasih untuk kesekian kalinya…

Atas pinjaman kebahagiaan dan kasih sayang kalian semua..

Tatkala kita bersama dahulu…



Aku tidak akan lupa…

Malah telah ku semat kemas di dada…

Kenangan dan impian kita bersama…

Aku masih Echah yang kalian kenali dahulu…

Kita kan tetap bersama buat selamanya…



Salam sayang buat kalian semua dan semua warga kerja di sana….



Ikhlas tulus dari hati sanubari : Echah 2010




ikan masak taucu

hari ni nak ke HUKM...babah warded(routine)..jadi pagi2 dah bangun masak untuk bwk bekal...hari ni turn kite tido ward teman babah...meh aj...