Saturday, February 16, 2013

Mengidam...

Salam semua...

Aku mula2 tak perasan,memang langsung tidak perasan, yg aku perasan, hari2 aku nak kuey teow kungfu...

aku pon tak nak berharap...sebabnye selalu berharap dan kecewa...alhamdulillah...nanti aku akan sambung entry persepsi tentang berurut part 2 plak memandangkan tu antara popular post...

aku check sendiri je...lom g klinik...alhamdulillah..iman khadijah dapat menyusu ngan aku sampai umur 2 taun walaupun not fully bf...but 80% bf...20% lagi menyusu botol kat nursery...dan menjelang iman khadijah 2 taun on march ini insyaallah the best hadiah untuknye, die akan jadik seorang kakak...

doakan den berjaya menempuhi fasa mabuk yang dah bermula ini dengan jayanya...dan kat bawah ini dipertontonkan kuey teow kungfu yang setiap hari aku mengidam...dan nasi kandar sultana yang memang terbaik dari ladang teluk intan...

sampai jumpa...daaa.....

ikan masak taucu

hari ni nak ke HUKM...babah warded(routine)..jadi pagi2 dah bangun masak untuk bwk bekal...hari ni turn kite tido ward teman babah...meh aj...