Wednesday, January 30, 2013

happy birthday to you...

It's angah's birthday...skrang ni mama n babah aku lebih menyarankan birthday party adalah dicelebrate di rumah sahaja...supaya klu kecoh2 ya ahmat pon...privacy sket...sbnrnye sblum ni dah celebrate birthday adik aku yang ketiga aka cik ainon...tapi yang time cik angah ni aku rajin sket mau buat entry...

Birthday cik enon,makanan utama adalah bersteamboat as request daripada tuan punye badan punye idea la tapi semua still surprise birthday party yang mana ada kurier kek n memasing buat dek aje kat si tuan hari jadi serta remove die drp account wassap family grup untuk memudahkan perbincangan...tapi si mak ngah tak sempat nak surprise sangat le...sbb dekat sangat tempoh masanye...tapi surprisenye birthday cake die adalah yang direquest juge....cheese cake tuk enon,red velvet tuk angah...

dan makanan utama birthday angah adalah nasi arab plus pulut kuning...poning pale den makan pulut banyak...dan after bacaan tahlil n doa selamat kami pon bergambo2 dulu sebelom mengisi perot memasing....jom layan gambo la...


Tuan punya blog iaitu aku dan suami aku...yang slalu kene jadik photographer family...



Iman yang dipaksa oleh cik epahnye iaitu adik aku no 5 supaya tengok kamera masa bergambar...


Konon nak tangkap gambo kitorang semua tapi tengok le laki aku buat ape...menyorok le kuhnun...


Gambar sebelom potong pulut kuning and babah aku suh letak beberapa aksesori atas pulut bagi cantik...jadi letak tomato...timun pastu leh babah aku suh amek telur wat matanye...lawak...lawak...kitorang smua tgh nganga tengok termasuklah iman khadijah...

Jadi...selesai sudah satu lagik birthday party...hanya tunggu yang terdekat selepas ini birtday iman khadijah,....

daaaa semua...luv yaaaa....

ikan masak taucu

hari ni nak ke HUKM...babah warded(routine)..jadi pagi2 dah bangun masak untuk bwk bekal...hari ni turn kite tido ward teman babah...meh aj...