Monday, January 28, 2013

gambar pra pertunangan

Orang slalu tangkap gambo pra perkahwinan kan...tapi 2 orang anak dara ni sibuk interprem atas pelamin orang nak bertunang...jom layan pic iman n adawiyah atas pelamin....


Iman belom pandey nak naik sendiri...aku pon x kasi...xpasal2 runtuh pelamin kak uda,,,owh,,ni la event yg aku kabo smlam,pertunangan adik sepupu aku di rawang,,,iman tgh tunggu aku angkat die...



Inilah rupa 2 orang anak dara atas pelamin...cicit woo no 1 n no 4,anak buah aku...time aku kawen,maknye tunggu masa nak lahirkan wiya...nur iman khadijah n rabiatul adawiyah...


Xlekang le dgn anak patung diorang...moga membesar menjadi anak yang sihat,cergas dan solehah hendaknya...

ikan masak taucu

hari ni nak ke HUKM...babah warded(routine)..jadi pagi2 dah bangun masak untuk bwk bekal...hari ni turn kite tido ward teman babah...meh aj...