Tuesday, December 11, 2012

cuti sekolah

Cuti sekolah yang panjang ni memang ahmat best...best sbb menhabiskan masa seharian kat umahh bersama anak tercinta...dan sampai ke satu tahap yang boring...lehnla ikut cik suami g keje skali....


Apa je yang aku buat ek spjng cuti sekolah ni...minggu awal curi skolah,aku masih lagi bertugas kat sekolah..menyusun2 gile...mengkeyin data pbs n memprintnye n memasukkannya ke dlam file...perghhh...tak ckup napas plus semput buat semua tu..nasib baek ade cuti pjg...dah tu mengecat plak mural tuk skolah...ambik kau...abis aku contejg...tah cantik tah idak janji siap n budak bersemangat nak g skolah sbb skolah dh canteekkk....


Seterusnya tak byk aktiviti...semuanya berkisar menery makanan kat luar n mengabiskan pitih...jadi pada warga penduduk meru,aku isytiharkan klu rs nk g makan malam,n perut lapar gler,satu tempat je yang harus koranh g iaitu aroma nusantara tomyam...belakang chong motor..yang lain smua tak menepati selera anak aku...


Bile pitih dah makin menipis...baru la dapur aku mula berasap...bile dapur dah jula berasap,dh macam2 la aku huat.,,kesannya apa....iman n ayahnye perlu makan ape sahaja yang aku try masak samaada jadi atau xjadi...dari segi mau perasap dapur ni,aku memang mendapat sokongan padu dari laki aku yang akan keep tanye aku,barang2 nak masak cukup tak...jom kite g beli brg...kesudahannya hampir tiap hari la g brg....


Ehhh...tu je ke aktiviti...cuti skolah dh nk abis ni....utk kali ni plan mmg menggunung...yang sempatng taiiping n melaka sahaja...itupon balik dr taiping...satu family demam panas...moralnye...tunggulah cuaca agak bertenang dahulu baru berjalan2...ape yang boleh dikatakan...taiping mmg rock yoooo...espcly malam...bandarnye mmg idup...tapi tah nape ia takde dalam list tuk aku kunjungi lagi....silelah ke taiping ye....

ikan masak taucu

hari ni nak ke HUKM...babah warded(routine)..jadi pagi2 dah bangun masak untuk bwk bekal...hari ni turn kite tido ward teman babah...meh aj...