Wednesday, December 14, 2011

Masih Lagi....


Gambar masa baru beberapa hari pandai meniarap....meniarap dengan jayanye...

  • Masa anak dara saya baru belajar duduk...seronok sangat die dapat skill baru...memang iman peminat setia neneknye...

  • Mendapatkan khasiat daripada susu ibu...ye...orang penah tanye aku...iman nyusu badan lagi...yup...jawab aku...owh...ramai tak percaya iman itu masih menyusu dengan ibunye...

  • Apa yang jelas ketepatan nampak...antara faedah...sangatlah rapat ya amat dengan ibunye...sampaikan ibunye masuk bilik air...iman aakan menangis sekuat2 ati di pintu bilik air...sambil menjerit2 suh aku bukak pintu bilik air....walaweh...woo aku cakap...sebab aku tak lap iman terus bawak towel daripada pas mandikan die...so...air mandinye melekat kat ibu...jadi anak mengikut...petua orang tua ye tu....tapi aku degil...alasan...nanti towel jatuh lagi susah...iman plak tengah melasak....sebelum nak kuar daripada besen mandian, kena lah aku berperang dulu ngan die nak menarik tangannya yang menggenggam itu dan ini meronta2 takmo kuar daripada besen.....

  • Orang cakap juge bile kite menyusu badan....ia merupakan penjarak anak yang mujarab.....tak perlu makan ubat dan sebagainya....mood...klu boleh tetap mau bagi iman menyusu sampai 2 tahun...yakin boleh ye.....
  • Orang cakap juge...antibodi anak insyaallah kuat....uikksss....tapi klu sekali demam...berpeluh jugak....seingat aku....dan menjangkau iman 9 bulan ni.....die ade demam 2 kali.....orang kate peralihan bulan....ye la kot agaknye kan....

  • BTW...iman sedang sibuk nak mula bertatih2.....sibuk naik moto dan tangkap2 angin dengan jayanya...sibuk bercakap itu dan ini...suku kata..mamamama....papapapa...heyyy...panggil ibu la anakku....

ikan masak taucu

hari ni nak ke HUKM...babah warded(routine)..jadi pagi2 dah bangun masak untuk bwk bekal...hari ni turn kite tido ward teman babah...meh aj...