Wednesday, December 14, 2011

I am...


  • currently at sk kapar...soon...tuk 2012...insyaallah i will be ajar tahun 1...ya ALLAH...aku sebenarnye amat2 takut tetapi memberanikan diri juge untuk mengambil ini sebagai satu cabaran kah...???risk ka???hadiah istimewa kah???atau apakah???...tapi yang pasti for the next year aku akan mula mengajar officially sessi petang...

  • Sessi petang ooo...fewittt...dolu2 zaman anak dara memang tak suke le klu ngaja petang..maklom....pagi keje...petang leh jimba2...tetapi skang semua dah tuned...aku rase ngaja petang tu istimewa orangnye lebih2 lagi kaum ibu...lebih2 lagi aku yang pemalas wat keje umah bile ngaja pagi...jadi...adalah amat syukur Allah menunjukkan aku jalan yang sebenar ini...chewahhh....

  • Berbalik pada tahun 1....aku bukan tak penah ngaja tahun 1...penah...dulu ngaja moral...then pj....warghh...memang mencabar...pergh...paling aku ingat murid darjah satu aku adalah kishore varma n yeoh yan ho...sampai mati pon aku ingat agaknye...skang aku rase depa dah form 2 or form 3....yeoh yan ho murid aku mula dari darjah 1 dan membesar bersama aku sehingga tahun 4....4 taun aku follow this murid n very special pada aku...yeoh sometimes very funny and also boleh jadi a serious man...but one thing...die memang respek cikgu....n die tak suke pj...becoz panas katanye.....leh sejam aku ngaja tengah semua wat keje khusyuk tawaduk...tetiba yeoh bangun n nyanyi susu lembu...susu lembu...time tu tengah kecoh iklan mamak perut buncit nyanyi lagu susu lembu,minyak sapi,kari ayam tak silap aku....

  • yang kishore punye cter lak...berak dalam suar,....then die malu...aku nak bawak die g toilet...dalam ati aku...alahai...aku kene basuh bontot kishore ke???then aku ajak...leh die tak nak...n aku tarik die dah serupa tarik kude liar...die malu sebab pastu aku bagi die suar pendek....

  • very memorable...very cute children...tapi bile depa wat teacher jadi angry bird...siap la sore aku bergegar semua blok....btw...wish me luck yaa...x sabar mau amik ini tugasan.....

ikan masak taucu

hari ni nak ke HUKM...babah warded(routine)..jadi pagi2 dah bangun masak untuk bwk bekal...hari ni turn kite tido ward teman babah...meh aj...