Friday, May 6, 2011

Depa kata...


  • Aku tak kata...depa yang kata...depa kata aku dah kurus....sape yang kata???sape2 la yang kenal aku n kemudian jumpe balik aku lepas bersalin n habis pantang ni...



  • Aku pon perasan gak...baju aku sume dah longgar2....tak tau la lepas2 ni..maklomlah..dalam pantang mane leh minum ais n air peti ais...bile dah abis pantang,..aku tanye nenek aku leh ke dah minum air peti air...nenek aku cakap jangan...kan menyusu badan...sian kat iman...ye...skang semua iman first...ibu takpe...ibu rela....bertahan untuk si puteri...



  • BTW...thanks so much pada nenek aku yang banyak menjaga aku dalam pantang...aku amat terharu...walaupun sebelum ngandung...perut aku dah sedia dari awal...agak buncit...tapi nenek aku amat positif motivate aku...boleh...mesti boleh kempis punye....ikut je ape woo cakap...memang mantop la bawah jagaan woo ni....



  • Sebut pasal menyusu badan..memang aku berazam+bertekad+berdoa semoga rezeki iman melimpah ruah dan dapat hasilnya dari ladang ibunye sendiri..puas ati tengok puteri iman akan tdo lena sejurus dapat susu ibu walupun sikit....moga2 iman akan jadi anak yang sihat+kuat+kental...fizikal+mental+rohani+spiritual...haha..ibu iman dah merepek



  • Skang jugak suami aku dah pandai nak pantang larangkan makanan aku...yang bestnye...memang die akan belikan aku air suam or air mineral..die dah tahan aku..jangan minum air batu..kalah mak tiri...takut aku....hehe....

P/S...pasni tak berani jugak mau pakai baju manik2....bile dukung iman semalam tergesel...asik nangis je...nak bergaya le konon...anak yang seksa....sori iman....


Baru jugak terdengar...baby sazzy falak...nama iman jugak...uhhh...femesnya...gamaknye 2011 ni baby kat malaysia ni ramai nama iman agaknye....

ikan masak taucu

hari ni nak ke HUKM...babah warded(routine)..jadi pagi2 dah bangun masak untuk bwk bekal...hari ni turn kite tido ward teman babah...meh aj...