Friday, April 22, 2011

Suami den cakap


  • ...lately...die pening kepala...sebab asik kene makan kat kedai...sebab aku dalam pantang....n aku tak masak...lauk kat luar banyak ajinamoto katenye.....siannye laki aku...



  • ....selalu dah hidang dua tiga jenis lauk...ngan air teh o...air teh o aku terbaik buat die..



  • ....cekodok n nasi goreng aku adalah yang terbaik yang die takleh carik kat tempat lain..



  • ....tak sabar nak tunggu aku abis pantang yang sebenar2nye sebab nak makan balik hasil tangan aku....



  • ...Die dah rindu sangat sama itu sambal belacan....



  • Kesimpulan...perut suamiku demand sikit...hehe....



  • Pesanan untuk suami aku....kite pon dah tak sabar nak melantak semuanya..hehe...

p/s....suami den cakap...nape pantang awak ni berubah2...kejap 44 ari,kejap 60 hari, skang 100 ari pulak...ayoyo.....

ikan masak taucu

hari ni nak ke HUKM...babah warded(routine)..jadi pagi2 dah bangun masak untuk bwk bekal...hari ni turn kite tido ward teman babah...meh aj...