Saturday, April 2, 2011

Aku kan....


  • Aku kan suka tido...skang dah kurang tido....senang aje rupenye nak kurangkan tdo....jaga anak...sape lagi mau jagakan anak sendiri kalu bukan ibu n ayahnye....



  • Aku kan....tak pandai pegang baby pun sebelum ni...n rasenye klu aku melawat memane new born pon...aku tak berani pegang....ini anak sendiri...semuanya kuasa tuhan aku leh pandai pegang anak sendiri since daripada perjalanan keluar dari labour room...mase tu dunia aku rase hanya aku n iman khadijah yang punye...dan dunia hanya ada kami berdua...nurse yang tolak katil aku pon aku rase tak wujud...kuikui...emosi tul...hehe...



  • Aku kan...tak pandai satu pon wat ape pon pasal baby...tapi malam pertama aku di hospital after deliver automatik mengajar aku mangangkat baby dengan penuh kelembutan supaya die tak sakit, menukar itu dan ini...serius....tak penah aku wat sebelum ni...yang penting wat sorang time kat spital.....



  • Aku kan....sebenarnye seorang yang suke melengah2kan keje...semenjak dah ada baby nenek aku dah pesan....semua kene ikut jadual supaya semuanya teratur.....



  • Yang penting sampai sekarang....wehhhh...aku dah jadi ibu ye...aku masih tak percaya....dan hari demi hari sebenarnya aku belajar untuk membaiki diri...semuanya demi nur iman khadijah.....

p/s....main tenet takde dalam jadual yang nenek aku tetapkan....hehe...ini namenye kes curi2 main tenet...tata.....

ikan masak taucu

hari ni nak ke HUKM...babah warded(routine)..jadi pagi2 dah bangun masak untuk bwk bekal...hari ni turn kite tido ward teman babah...meh aj...